tisdag 27 november 2012

Utan trosor i Connemara

Undrar hur uppmärksam Lelle var den kvällen. Finns en risk att vi var en "hemlighet" tillsammans.
Second Life är en ny värld för mig. 
Det är mycket man ska lära sig. 
En hel del berättar vänliga människor gärna. 
Annat kommer man på själv. En del saker "den hårda vägen".
Var på Irländsk afton på Connemara, lite kul för mina förfäder på mammas sida lämnade Irland i en farlig fart nån gång på 1920-talet för Sverige. Varför är höljt i dunkel.
Tog på en ny outfit som jag inte haft förut. De tidigare har haft byxor först och kjol sen. Den här var också kjolen i två delar så jag tänkte inte mer på det utan studsade iväg.
På Connemara fick jag uppleva ännu en nyhet för mig; flygdansen. Plötsligt flög jag iväg och då ser jag att "det där svarta" mellan benen...det är inga stringtrosor!
Snabbt dyka i inventory och få tag i ett par trosor. Hittade bara de man får med i starten. Inte direkt något raffset men nu var funktionen att föredra.
Idag har jag ägnat en hel del tid åt att utforska Second Lifes "lingerie" utbud.

1 kommentar:

  1. En sån mara! :)
    Du kommer att få fler överraskningar i SL. TP:ade till London en gång och toppen stannade på stället innan. :)

    SvaraRadera