onsdag 5 juni 2013

Nu är jag arg!
Facebook censurerar min blogg!

När jag länkade till nedanstående inlägg fick jag det här oförskämda meddelandet!
Facebook gör skillnad på folk och folk. Djävla diktaturfasoner. Det är Sverige vi lever i inte Turkiet eller någon annat förtryckt land
Jag har läst Yttrandefrihetsgrundlagen för dem. Grundlagen gäller alla och gäller över alla regler och avtal någon sätter upp. Vår grundlag är inte bara svensk grundlag utan även EU:s grundlag. EU har slagit fast att det är de lagarna som gäller för alla aktörer inom den europeiska unionen. -Det var inte bortkastat att läsa Natur&Samhäll på gymnasiet även om det kändes så ibland.
Jag finns på Google+ också om det inte går att nå mig på Facebook förrän om en månad.

1 kommentar:

  1. Varför i all sin dar kan inte du få publicera länken till din blogg när jag får?
    Facebooks vägar äro outgrundliga!
    Hoppas verkligen det löser sig för dig.

    SvaraRadera