torsdag 18 juli 2013

Nu invaderar jag Danmark!

Hum.. Stena Jutlandica såg större ut i resekatalogen....
När ni läser det här sitter jag och en kompis på Danmarksfärjan och äter lunch. Inlägget är schemalagt sedan länge.
Förhoppningsvis blir det en härlig badsemester men jag har även planerat en del i reserv om vädret är så oförskämt att det börjar regna. Bilen på bildäck är steg ett. Vi ska inte så långt, bara rakt västerut från Fredrikshamn. På vägen till Skagen ligger Örnreservatet det vill jag se och Skagens Museum med alla Skagenmålarnas verk... ja det finns massor att utforska utan att man behöver köra så långt. Ålborg är heller inte långt bort. Där finns massor av sevärdheter, shopping till exempel.
Hur som helst;
-En glad sommar vill jag önska  alla mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar