onsdag 15 oktober 2014

-De är värre än marskatter!

"Här sitter stackars jag på min öde ö och bara väntar på den rätte ska komma neddimpande!"
Tillåt mig att småle. Var får killar sina griller ifrån? -Playboy?
Tittade in på Tradewind Yacht Club en stund.
Småpratade i chatten en stund innan jag skulle sjösätta.
Blev anropade av en fransos och följande konversation utspann sig:
-Hej!
-Hej!
-Du ser snygg ut!
-Tack!
-Jag vill gärna bli din vän och vara tillsammans med dig!
Är det nu jag utsvulten på kärlek ska vråla högt av lycka och kasta mig om halsen på första bästa? tänkte jag och suckade tungt.
-Jag känner inte dig och jag har redan en boyfriend. svarade jag.
Vad fransosen sa?
Inte ett knäpp. Total tystnad. Han fick väl fullt upp med att försöka ragga någon annan.
Det här är ju inget nytt för mig i SL. Händer titt som tätt och alltid lika taffligt och klumpigt.
Så trött jag blir.
De är ju värre än en flock löpska hankatter i mars.

1 kommentar: