tisdag 21 oktober 2014

-Var har du fått dina flammor ifrån?

Ökensand och beduintält. De flesta ser ut att satt ihop sina outfits från inventory
Kom äntligen till Burn2.
Oj så normala de flesta ser ut!
Tog på mig förra årets outfit.
Säker på att som förra året hitta kul grejor att komplettera eller ersätta outfiten helt eller delvis efterhand.
Därav blev intet.
Några silketrasor om jag ville dansa magdans.
Det ville jag inte.
Trummor finns också att få och några märkliga fordon de flesta bara som demos och för användning där i en halvtimme innan de försvinner och du landar med ett brak på marken.
Ingen ladylike entré.
Ganska snart fick jag frågan;
-Var har du hittat flammorna?
Tyvärr var jag tvungen att svara: De är från förra året.
Det är bara att hoppas att Burn2 flammar upp rejält till helgen.
Nu känns det hela lite ängsligt och försiktigt.
Kom igen nu! -Det är fest! Årets höjdpunkt!
Med tanke på Burn2 kroniskt chauvinistiska drag är det naturligtvis en manspanker jag har i handen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar